پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازی فکری شهر خاکستر Dark Dimensions: City of Ash
نوشته شده در یک شنبه 19 خرداد 1392
بازدید : 185
نویسنده : Erfan

 بازی فکری شهر خاکستر Dark Dimensions: City of Ash

Dark Dimensions: City of Ash سری جدیدی از سری بازی های فکری (Hidden Object) ابعاد تاریکی می باشد . در این نسخه شما می بایست راز آتشفشان های شهر Phoenix Hill را کشف کنید . این شهر معدنی از سال ۱۹۵۰ دارای آتشفشان های فعالی می باشد که مردم منطقه آن ها را ارواح خاکستر می دانند . شما با پیدا و حل کردن معماهای بازی ، می بایست راز این ارواح را کشف کنید . این نسخه Collectors Edition می باشد که در ادامه می توانید تصاویری از آن را مشاهده نمایید .

 

Dark Dimensions City of Ash بازی فکری شهر خاکستر Dark Dimensions: City of Ash
 
 
 
 

:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , بازی ماجراجویی , بازی فکری , ,
:: برچسب‌ها: شهر , خاکستر ,



دانلود بازی کم حجم Dot v1.0 برای PC
نوشته شده در چهار شنبه 8 خرداد 1392
بازدید : 280
نویسنده : Erfan

 دانلود بازی کم حجم Dot v1.0 برای PC

Dot. یک بازی کم حجم می باشد که پیچیدگی خاص خود را داشته و شخصیت بازی همواره در حال دویدن می باشد. شما، در واقع شخصیت شما از یک چیزی در تمام طول بازی در حال فرار می باشد. شما قدرت نگهداری زمان را دارید. با استفاده از این قابلیت شما باید از قدرت ایستای زمانی خود استفاده کرده و بر موانع سر راه خود غلبه نمایید.

 

Dot pc game cover دانلود بازی کم حجم Dot v1.0 برای PC
 
 
 
 

:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , بازی فکری , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , بازی , کم حجم , Dot v1 , 0 , برای PC ,



دانلود بازی The Night of the Rabbit برای PC
نوشته شده در چهار شنبه 8 خرداد 1392
بازدید : 334
نویسنده : Erfan

 دانلود بازی The Night of the Rabbit برای PC

The Night of the Rabbit عنوان یک بازی فکری و ماجراجویانه (ادونچر) می باشد . داستان بازی در مورد جری جوان است که خرگوشی سفید و مرموز را در شهر شگفت انگیز Mousewood دنبال می کند . دنیایی عجیب که در آن سایر مخلوقات نیز می توانند صحبت کنند و سرشار از رمز و رازهای جالب است . این شهر رویای Jerry را برای تبدیل شدن به یک شعبده بازی ممکن می سازد ، هرچند می بایست مراقب دشمنان و نیروهای شیطانی جنگل سیاه نیز بود . این ماجراجویی پر از خنده و گریه ، شادی و ترس خواهد بود و پسرک تنها در پی کشف دنیایی جدید است . داستان بازی به صورت چندلایه می باشد به صورتی که در ابتدا با سبک طنز شروع می شود و به سرعت تبدیل به یک داستان دراماتیک و فکری می شود که در حدود ۲۰ ساعت گیم پلی را رقم خواهد زد . گرافیک ۲ بعدی و کارتونی بازی یکی از نقاط قوت این بازی است که توسط Matthias Kempke طراحی شده اند . در ادامه می توانید تریلر ، تصاویر و همچنین لینک های دانلود این بازی را مشاهده نمایید .
 
The Night of the Rabbit دانلود بازی The Night of the Rabbit برای PC
 
 
 
 
 
 
 

 

 

:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , بازی ماجراجویی , بازی فکری , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , بازی , The Night of the Rabbit , برای PC ,



تعداد صفحات : 1
صفحه قبل 1 صفحه بعد